Výmena tovaru

Milí zákazníci,
V záujme ochrany Vášho zdravia a v súlade s karanténnymi odporúčaniami Vám vychádzame v ústrety s nasledovným opatrením:
Ak nám z nejakého dôvodu potrebujete poslať zásielku so zakúpeným oblečením, stačí, keď nás o tom informujete e-mailom. Nakoľko je teraz rozumnejšie vyhnúť sa pošte, s posielaním balíka môžete zatiaľ počkať.
Pre dodržanie lehoty na výmenu, vrátenie, či reklamáciu tovaru bude pre nás smerodajný práve dátum obdržania mailového oznámenia.
Všetky výmeny či reklamácie vybavíme promptne a po ukončení karantény.
Samozrejme stále platí, že menený tovar musí ostať nenosený, s pôvodnou visačkou.
Prajeme Vám všetkým správne zodpovedné rozhodnutia a pevné zdravie! Spolu to zvládneme! 🙂

 

Stalo sa Vám, že zakúpený model od Froggywear celkom nesadol?

Ste veľmi spokojný s kvalitou výrobku, akurát potrebujete doladiť inú veľkosť, zmeniť farbu, či vymeniť daný model za iný? Pre nás žiaden problém.

Naozaj si prajeme, aby ste si Vaše Froggywear oblečenie čo najviac užívali, preto Vám ponúkame možnosť zakúpený produkt vymeniť za iný v 14-dňovej lehote od prevzatia tovaru.

Je to veľmi jednoduché: Nepoškodené, nenosené oblečenie zabalíte (do nepremokavého obalu), a pošlete ho poštou ako balík s poistením späť na našu adresu (viď nižšie). Ku výmene pripojíte krátky popis s týmito údajmi: Meno, číslo mobilného telefónu, číslo objednávky, požadovaná výmena. V prípade straty nepoistenej zásielky poštou nesie všetky náklady kupujúci.

Pri výmene platia základné pravidlá, že vymeniť možno len tovar ktorý:

– je v pôvodnom stave,
– obsahuje všetky pôvodné štítky a visačky,
– nejaví známky používania a opotrebenia,
– je neporušený a nepoškodený, nie je znečistený od make-upu, antiperspirantu, alebo deodorantu
– je kompletný

Adresa na výmenu:

Froggy market s.r.o.

Hlavná 496

930 41 Kvetoslavov

Tovar nám za žiadnych okolností neposielajte na dobierku.

Potrebujete sa o výmene poradiť? Radi Vám pomôžeme: + 421 950 357 443 (8:30 – 14:00), obchod@froggywear.sk