často kladené otázky

Časté otázky

Chcem si objednať, čo mám robiť?

Treba vyplniť objednávku v e-shope. Ak máte jasno v tom, čo chcete, pošlite si objednávku. Vyplníte tak údaje na doručenie, môžete využiť aj platbu kartou. Obratom dostanete na e-mail potvrdenie, formulár na odstúpenie a obchodné podmienky.
Je to najrýchlejší spôsob. Vaša objednávka je tak zaradená v našom systéme.

Ako zaplatím za tovar?

Sú 3 možnosti. Možnosť volíte počas objednávacieho procesu. Buď štandardný prevod cez účet, online platba kartou alebo zaplatíte kuriérovi pri dodaní – v hotovosti.

Aké sú možnosti doručenia? Môžem si prísť po tovar osobne?

Podrobné informácie nájdete v sekcii „Doprava platba„.

Chcem vrátiť alebo vymeniť produkt, kam ho mám zaslať. Dá sa vymeniť osobne?

Tovar treba poslať spolu s pokynmi na výmenu naspäť na adresu firmy. Adresu nájdete v kontaktoch. Osobná výmena kus za kus nie je možná.

Chcem si objednať, ale neviem akú mám zvoliť veľkosť.

Veľkostnú tabuľku máme tu. Pokiaľ ste na hrane a vezmete menšie, bude to zrejme vypasovanejšie, ak naopak zvolíte väčšie, bude kúsok voľnejšie, záleží tiež od výšky. S každou veľkosťou rastie dĺžka rukávu aj dĺžky. Každá značka má svoje číslovanie. Preto sa aj mne bežne stáva, že mám „štandardnú“ veľkosť od S po XL.
Pod produktmi sú tiež rozmery, môžete si tak porovnať s oblečením, ktoré máte doma a pasuje vám a rozhodnúť sa podľa toho. Pri každom produkte uvádzame aj to, či je elastický alebo nie.

Chcem si objednať, ale cestujem o pár dní preč. Stihne mi prísť zásielka? Píše sa tam, že máte skladom.

Dostupné skladom neznamená, že máme skladom aj danú veľkosť v danej farbe. Znamená to, že máme skladom materiál. Z niektorých materiálov šijeme aj 6 rôznych druhov oblečenia. Ak to znásobíte počtom veľkostí 4, to znamená, že by sme museli mať skladom 25 vecí od farby. Niektoré veľkosti sa predávajú skôr ojedinele, niektoré produkty v niektorých farbách tiež. Zákon schválnosti vraví, že keď máte skladom 4 veľkosti, zákazník potrebuje práve tú 5tu.

Všetko sa teda priamo šije, sme pomerne rýchli a flexibilní, takže doba výroby 1-2 dni obvykle nikomu nevadí.

Ak o pár dní cestujete, radšej si vopred zavolajte, prípadne na to upozornite v poznámke, dokedy je nutné zásielku doručiť.

Chcem si objednať. Príde mi zásielka zajtra?

Nie, a takúto expresnú dobu doručenia neponúka tuším ani Alza. Ak je to super urgentné, zavolajte si vopred. Občas sa dá niečo ušiť aj odoslať v ten istý pracovnýc deň.

Som citlivý na kúsavé materiály. Môžem si tričko niekde vyskúšať?

Sme e-shop a v našej dielni to nie je možné. Tričko si môžete objednať a do 14 dní s visačkami nepoužité vrátiť.

Poslal som peniaze. Neprišiel mi potvrdzovací e-mail a zatiaľ ani balík. Kde to väzí?

V prípade, že nám chýba úhrada, zákazníka kontaktujeme. Ak je všetko v poriadku, v ďalšom emaili budete mať informáciu o tom, že zásielku sme odovzdali pošte alebo kuriérovi a máte tam tiež číslo zásielky, kde ju môžete sledovať.

Posielate aj do zahraničia?

Áno, stačí si štandardne objednať cez eshop.