často kladené otázky

Časté otázky

Chcem si objednať, čo mám robiť?

Treba vyplniť objednávku v e-shope. Ak máte jasno v tom, čo chcete, pošlite si objednávku. Vyplníte tak údaje na doručenie, môžete využiť aj platbu kartou. Obratom dostanete na e-mail potvrdenie, formulár na odstúpenie a obchodné podmienky.
Je to najrýchlejší spôsob. Vaša objednávka je tak zaradená v našom systéme.

Ako zaplatím za tovar?

Sú 3 možnosti. Možnosť volíte počas objednávacieho procesu. Buď štandardný prevod cez účet, online platba kartou alebo zaplatíte kuriérovi pri dodaní – v hotovosti.

Aké sú možnosti doručenia? Môžem si prísť po tovar osobne?

Zásielky posielame buď Slovenskou poštou (to je zdarma pri akejkoľvek hodnote objednávky), alebo kuriérom DPD (za poplatok 2 eurá, alebo pri objednávke nad 70 eur je to automaticky zdarma a vtedy posielame výhradne kuriérom, nakoľko je zásielka aj poistená). Osobný odber možný nie je. Dielňu máme v byte, pracuje sa tu, nie je tu na to priestor ani čas.

Chcem vrátiť alebo vymeniť produkt, kam ho mám zaslať. Dá sa vymeniť osobne?

Tovar treba poslať naspäť na adresu firmy. Adresu nájdete v kontaktoch. Osobná výmena kus za kus nie je možná.

Chcem si objednať, ale neviem akú mám zvoliť veľkosť.

Veľkostnú tabuľku máme tu. Pokiaľ ste na hrane a vezmete menšie, bude to zrejme vypasovanejšie, ak naopak zvolíte väčšie, bude kúsok voľnejšie, záleží tiež od výšky. S každou veľkosťou rastie dĺžka rukávu aj dĺžky. Každá značka má svoje číslovanie. Preto sa aj mne bežne stáva, že mám „štandardnú“ veľkosť od S po XL.
Pod produktmi sú tiež rozmery, môžete si tak porovnať s oblečením, ktoré máte doma a pasuje vám a rozhodnúť sa podľa toho. Pri každom produkte uvádzame aj to, či je elastický alebo nie.

Chcem si objednať, ale cestujem o pár dní preč. Stihne mi prísť zásielka? Píše sa tam, že máte skladom.

Dostupné skladom neznamená, že máme skladom aj danú veľkosť v danej farbe. Znamená to, že máme skladom materiál. Z niektorých materiálov šijeme aj 6 rôznych druhov oblečenia. Ak to znásobíte počtom veľkostí 4, to znamená, že by sme museli mať skladom 25 vecí od farby. Niektoré veľkosti sa predávajú skôr ojedinele, niektoré produkty v niektorých farbách tiež. Zákon schválnosti vraví, že keď máte skladom 4 veľkosti, zákazník potrebuje práve tú 5tu.

Všetko sa teda priamo šije, sme pomerne rýchli a flexibilní, takže doba výroby 1-2 dni obvykle nikomu nevadí.

Ak o pár dní cestujete, radšej si vopred zavolajte, prípadne na to upozornite v poznámke, dokedy je nutné zásielku doručiť.

Chcem si objednať. Príde mi zásielka zajtra?

Nie, a takúto expresnú dobu doručenia neponúka tuším ani Alza. Ak je to super urgentné, zavolajte si vopred. Občas sa dá niečo ušiť aj v ten istý deň a odoslať na ďalší, čiže o 2 dni pracovné to niekedy možné je.

Som citlivý na kúsavé materiály. Môžem si tričko niekde vyskúšať?

Sme e-shop a v našej dielni to nie je možné. Tričko si môžete objednať a do 14 dní s visačkami nepoužité vrátiť.

Poslal som peniaze. Neprišiel mi potvrdzovací e-mail a zatiaľ ani balík. Kde to väzí?

V prípade, že nám chýba úhrada, zákazníka kontaktujeme. Ak je všetko v poriadku, v ďalšom emaili budete mať informáciu o tom, že zásielku sme odovzdali pošte alebo kuriérovi a máte tam tiež číslo zásielky, kde ju môžete sledovať.

Posielate aj do zahraničia?

Áno, stačí si štandardne objednať cez eshop. Poštovné bude vypočítané podľa hmotnosti zásielky.